wendelin van draanen
25.09.2013
süper bi kitaptı..okurken çok eğlendim çokta güldüm..kitaptaki konuların 2 karakterinde gözünden anlatıldığı kitaplara bayılıyorum.. :) bu arada kitabın flipped adlı birde filmi mevcut.. :)
Baskı: Yanılmak Güzeldir