L
Lotrist

15.07.2013

3/10

Tolkien açısından çok zayıf ve başarısız kalan bir kitap olarak değerlendiriyorum. Oğlu toparlayamamış yazıları, çok eksikler, bağlantı kopuklukları var. Sonunu zor getirdim.

Baskı: Sigurd ve Gudrún Efsanesi