oben budak
28.09.2013
Okurken çok eğlendim,çok güldüm..hatta kahkaha attım..eğer kafanızı dağıtmaksa, gülmekse amacınız mutlaka okuyun derim..kalemine sağlık Oben Budak FALAN FİLAN dan sonra tekrar eğlendirdin bizi..:)
Baskı: Hayvan