10/10

Yazarın üslubu bir harikaydı.O betimlemeleri okurken büyülendim resmen .Konuda çok orjinal doğrusu.Kısacası dört dörtlük bir roman..

Baskı: Bana Dokunma (Bana Dokunma, #1)