E
emili

31.10.2013

7/10

Son 100 sayfası oldukça etkileyici, son 100'e kadar biraz sıkıldığımı itiraf etmeliyim ama kitabı bitirince o ilk sayfaları tekrar okumalıyım diyorum. Hüzünlü,etkileyici, masalsı bir anlatım. Okuyun ve kendinizi yazara bırakın.

Baskı: Küçük Şeylerin Tanrısı