sophie kinsella
02.10.2013
Kitaba ilk başladığımda değişik gelmişti, pek hoşuma gitmemişti o yüzden çok yavaş okudum. Şu an bunu yaptığıma o kadar pişmanım ki... Kitap konu bakımından ve çeviri açısından çok güzeldi öncelikle. Unutulmayacaklar arasında yerini aldı. :)
Baskı: Yirmiler Kızı