eva stachniak
20.02.2015
Kitap gayet güzeldi ama benim gibi uzun bir sürede okursanız karakterler birbirine giriyor,ne okuduğunuzu anlayamıyorsunuz bir saatten sonra :/
Baskı: Kış Sarayı