Kış Sarayı
Kış Sarayı

eva stachniak

G
ggülçin

20.02.2015

7/10

Kitap gayet güzeldi ama benim gibi uzun bir sürede okursanız karakterler birbirine giriyor,ne okuduğunuzu anlayamıyorsunuz bir saatten sonra :/

Baskı: Kış Sarayı