G
G_and_P

03.10.2013

10/10

Kitabı elime aldığımda Vittorio'nun kız olduğunu düşünmüştüm ama okudukça erkek olduğunu anlıyorsunuz zaten :) Orda bir şaşkınlığım oldu :) Vittorio ve Ursula 'nın aşkı beni etkiledi . Başlarda biraz sıkılmıştım ama ortalara doğru heyecanla okumaya başladım. Bir an önce sonuna gelsem diye baktım ve bitirdim. Tek kelimeyle çok güzel bir romandı . Okumanızı öneririm.

Baskı: Vittorio (New Tales of the Vampires, #2)