I
imrenn

02.12.2013

8/10

Okuduğum ilk Orhan Kemal kitabı. Çok beğenerek yer yer üzülerek okudum. Zor hayat şartlarının bir aileyi nasıl dağıttığı ve toparladığını anlatan edebi yönü güçlü bir kitap. Ayrıca vasat olarak niteleyenlere kesinlikle katılmıyorum.

Baskı: Eskici ve Oğulları