duygu özlem yücel
05.01.2014
Hikayeyi beğendim, ama hikayenin yazılış biçimi için aynı şeyi söyleyemicem. Çok şiirsel, çok sığ... Sanki kelimeleri süslemek için hikayeden ödün verilmiş :/
Baskı: Her Son Bir Başlangıçtır