H
hcakir

13.10.2013

8/10

sade, akıcı bir dili var kitabın.edebi bir niteliğe sahip olmasa da, ilkokul seviyesinde yazılmadığından sevdiriyor kendini.çoğu cümle ağlatmıştır beni.içinde çocukluk barındıran her cümle ağlatır zaten, duygusal olmasa da.yani diyorum ki okuyun.sıkılmazsın.

Baskı: Gölge Hırsızı