pucca
16.10.2013
1. kitabı okumadım direkt 2.'den başladım , edebi bir beklentim yoktu kesinlikle. Okudum ve güldüm. Not; En çok çocukluk anılarını anlattığı kısımları beğendim. Eğer doğruysa anlattıkları, cidden zor bir çocukluk geçirmiş :(
Baskı: Ve Geri Kalan Her Şey (Pucca Günlük, #2)