Soğuk
Soğuk

bedriye zobu

E
Elly

25.07.2017

8/10

Ben kitabı beğendim özellikle betimlemelerini beğendim biraz ağır olsa da güzeller. Kız karakter -Sahil- beni gerçekten sinir etti gereksiz çıkışları ve mızmızlıkları katlanılmazdı bence. Kitapta anlam veremediğim kopukluklar vardı konular zamansız ve ani şekilde değişiyordu. Ve bence uzatılması gereken konular kısa kesilmiş; kısa kesilmesi gereken konular uzatılmıştı.

Baskı: Soğuk