iclal aydın
15.10.2013
Çok beğendim.Bir ''İlk roman''a göre çok başarılı.Mutlaka okunmalı diyorum,başka yorum yazmaya,detay vermeye gerek duymuyorum.
Baskı: Bir Cihan Kafes