G
gezgin69

18.10.2013

9/10

Çok beğendim. Her zamanki Ayşe Kulin akıcılığında bir kitap. "Gizli Anların yolcusu" kitabının devamı olarak almıştım. Açıkcası ilk kitapdan daha çok beğendim.

Baskı: Bora'nın Kitabı