ayşe kulin
18.10.2013
Çok beğendim. Her zamanki Ayşe Kulin akıcılığında bir kitap. "Gizli Anların yolcusu" kitabının devamı olarak almıştım. Açıkcası ilk kitapdan daha çok beğendim.
Baskı: Bora'nın Kitabı