aret vartanyan
25.02.2012
Başlangıç güzel ama sonlara doğru tekrar gibi geliyor bir çok cümle... Kitap sayfa sayısı olarak biraz daha kısa olabilirdi. Onun dışında yazarın anlatım dili günlük,sıradan...
Baskı: Sen ve Ben