
julie garwood
20.04.2013
JG için ne yazılabilir ki ?? Yine çok güzeldi ! Bütün kitaplarımı arka plana alıp öncelikle bununla başladım özlemişim JG okumayı :) Konuya çok fazla girmem (beni sinir eden argümanlar varsa,moral değerlerime ters düşerse o başka! ) karakterler ve yazarın anlatımı, kurgusu oluşturduğu karakterlerdir benim için önemli olan ... Konusuna girmesem bile sevdiğimi belirtmeden geçmeyeceğim ;) Geçmişten gelerek hikayenin kurulumu,yan karakterlerin işlenişini çok beğendim :) Ana karakterlerin - esas oğlan Colm ve esas kız Gabrielle ;) - ilk karşılaşmaları 166. sayfada mümkün olabildi o sayfalara gelene kadar kitabın konusunun bütün alt yapısını diğer karakterleri de çok güzel anlatılmıştı ilk karşılaşacakları anı beklemek heyecan vericiydi :) Gabrielle'nin muhafızlarını ayrıca çok çok sevdim okuyunca anlayacaksınız ;) Çeviri ve yayına sunumundaki edisyon redaksiyon bana göre çok güzeldi kitabın akıcılığına değer katmıştı :) 20 Nisan 2013
Baskı: Aşk Seni de Vurur (Higlands' Lairds, #3)