
jennifer l. armentrout
Bir Ateş serisi gibi değildi tabii ama en azından taklit olarak başladığı şeyi getirdiği noktayı sevdim. SPOILER VAR, İLERİDE YOL ÇEVİRME VAR :) Kitapla ilgili en sevdiğim noktalardan birisi sürpriz olması gereken yerlerin beni hiç şaşırtmaması :D:D Bütün ince ipuçlarını yakalamışım zaten 2. kitapta. Leon mesela... O kahverengi gözlü köle adam meselaaa... Seth ve Lucian... Tek şaşırdığım yer yeraltı dünyasına gitmesi oldu :) Caleb'i tekrar görmesi falan hoştu ama yok Hades'le wii oynuyorum olayı falan çok saçmaydı :/ Kitapta en sevdiğim noktalardan biriside Hades'in yavaş yavaş belirdiği o an. Önce ayaklar, sonra bacaklar, sonra o seksi yaratık :D Bir an çizgi film Herkül'deki gibi bir Hades beklemiştim :D Seth iyice manyadı. Sonu da iyi bitti. Kız da iyice keçileri kaçırdı. Bakalım ne olacak .D Bu aradaaaa Poseidon yaa... Aşkımsın oğlum :D Bu mitoloji teenage romanlarına konu olmadan önce bile tek sevdiğimdi .D Böyle yıkar geçer işte :)
Baskı: Tanrı (Melez Sözleşmeleri, #3)