S
sena ayse sayin
18.09.2011
10/10
Bana sevdigini soyle bitti. cok eglenceli bir kitapti. ask duygusunu fazla hissedemedim. eglence cok daha on plandaydi ve hatta leydi ve lordlarin zamaninda gecmese bi cik-lit kitabi okuyorum diyebilirdim :)) ama kitabi cok begendim her zamanki JQ tarzindaydi. anlatim super ve ceviride cok duzgun yapilmisti :)))
Baskı: Bana Sevdiğini Söyle (Agents for the Crown #2)
