S
Sevgi06

22.07.2012

7/10

Bu kitap bence çokta kötü değildi. Çeviriye biraz daha özen gösterilebilirdi. Konu bilindik olsa da İskoçları okumak zevkliydi. Diğer iki kardeşin kitaplarını bekliyorum ve bu üç serilik kitabı tamamlamayı düünüyorum.

Baskı: İskoçyalı'nın Kollarında (The McCabe Trilogy, #1)