U
Ulas_Col

18.01.2015

10/10

Bu kadinin okudugum ikinci kitabi ve ilk kitabin devami olan bir hikaye. Ilk kitap bir ask hikayesi ve bu aska dair soru isaretlerini anlatirken ikinci kitapta surukleyici bir macera anlatiliyor. Kitabi okuma surem tamamen benim tembelligimdir okuyuculari yaniltmasin. 17 gunde okunacak bir kirap degil. Oldukca rahat ve sade bir dil kullanilmis. Okunmaya kesinlikle deger.

Baskı: Geçmişin Gölgesinde Aşk