K
kusum

02.06.2013

1/10

Kitabı yarıda bırakıp,beğenmediğimi söylemek benim hatamdır belki ancak ben hayatımda sadece üç kitabı yarıda bıraktım...Anlatım bana yapmacık geldi.Ama Türkiye'de Üstün Dökmen'in çok büyük bir hayran kitlesi olduğunu düşünürsek;bu kitap benim yorumlarıma aldırış edilmeden okunmalı :)

Baskı: Kelebekler ve İnsanlar