E
ehlimana

29.06.2012

4/10

aynı yayınevinden çıkan pucca günlüklerinden sonra okuduğum için biraz hayal kırıklığına uğradım. sıradan bir kitap. 2 kişinin ağzından bölüm bölüm anlatıldığı için kopukluk oluyor.

Baskı: 1 Kadın 2 Salak