rick riordan
02.11.2013
Önceki kitaplara göre bence daha kötü ama gene de okunabilir ve zevkli bir kitap. Seriye devam edecekseniz okuyun.
Baskı: Titan'ın Laneti (Percy Jackson ve Olimposlular #3)