M
mlhshn

02.11.2013

8/10

Önceki kitaplara göre bence daha kötü ama gene de okunabilir ve zevkli bir kitap. Seriye devam edecekseniz okuyun.

Baskı: Titan'ın Laneti (Percy Jackson ve Olimposlular #3)