ted dekker
06.11.2013
çok sıkıcıydı..başından itibaren herşey belliyken bu kadar uzatmanın mantığı neydi bilmiyorum ama çok zor bitirdim..tavsiye etmiyorum..
Baskı: Gelin Koleksiyoncusu