F
fndkkk

06.11.2013

5/10

çok sıkıcıydı..başından itibaren herşey belliyken bu kadar uzatmanın mantığı neydi bilmiyorum ama çok zor bitirdim..tavsiye etmiyorum..

Baskı: Gelin Koleksiyoncusu