demet altınyeleklioğlu
04.07.2011
Çok güzel bir kitaptı.Mimar sinan ve Mihrimah'ın aşkı beni çok etkilemişti.Özellikle sondaki Cami sahneleri ve Cami minaleri ve Güneş ile ilgili olan olaya çok şaşırmıştım.İlgimi çekmişti.Ve son olarak Alaiyeli İsmaile çok üzülmüştüm okurken...
Baskı: Mihrimah Sultan