christiane f.
05.11.2013
16-17 yaşımda iken okumuştum bu kitabı. Sevgisizliğin, ilgisizliğin insanları nasıl bağımlılığa ve felakete götürdüğünü görmüş içim titremişti. Çok üzücü ama gerçek bir hikaye. Bence her ergene okutulması gereken bir kitap.
Baskı: Eroin