R
Reyhan1608

01.10.2012

3/10

Kitapları okurken yazarı hissedersiniz, bu zoraki yazılmış bir romandı. Hani filmde rol yapanların avaz avaz bağırması gibi bir şey...Nedense ne karakterler oturuyor ne de bitiş :( Yani artık bitirilmeli ama nasıl...

Baskı: Aşka Şeytan Karışır