T
TheTurk

13.04.2012

4/10

Yazarın başka bir kitabını (Gülün Adı) çok beğenmişken, bu kitap hiç ilgimi çekemedi. Yarıda bıraktığım ender kitaplardan. Okuma grubumuzda da %50 başarılı, %50 başarısız bulundu. Umberto Eco değerli bir abimizdir, saygısızlık olmasın diye "Sorun sende değil, bende" diyerek kütüphanemin ücra yerlerine yolluyorum.

Baskı: Prag Mezarlığı