
Dublin Caddesi (On Dublin Street, #1)
samantha young
7/10
Kararsızım. Kitabı sevmeme neden olan tek şey Braden , başka bir şey yok.Yazar karşımıza tapılacak bir adam çıkarmış. Bizim karşımıza niden böyle herifler çıkmaz diyerek hayıflandım her defasında :D Joss'un sorunlu halleri beni don lastiği gibi gerdi çok daraldım valla. Her yakışıklı adamın karşısına çıkabilecek asalak bir tip mutlaka olmalı :D Kahretsin! Ama diyaloglar on numaraydı. Tatlı niyetine okudum ve bitti ama öyle dönüp dönüp okur muyum ? (Sanmam) Yine de son zamanlarda çıkan iyi kitaplardan birisiydi.Umarım devamı gelir ve devamı daha güzel olur.
Baskı: Dublin Caddesi (On Dublin Street, #1)