K
kedideli

28.09.2012

4/10

Sanırım uzun zamandır okuduğum en kötü kitaplardan biri. Bir kaç yerde övüldüğünü gördükten ve animasyon filminin de yapıldığını öğrendikten sonra büyük heveslerle gidip aldım ancak tamamen hayal kırıklığı oldu. Çevirisi de ayrı kötüydü. Bir daha sel yayınlarından kitap alırken iki kere düşüneceğim.

Baskı: İntihar Dükkanı