
samantha young
Braden..Sen hem bir öküz , hem bir geri zekalı , hem de aşk dolu bir adamsın.. Joss ile Braden'ın aşkları öyle etkileyiciydi ki... Keşke bitmeseydi bu kitap ya da seri olsaydı dedim. Kitabın bazı sahneleri o kadar komikti ki , gülmekten alamadım kendimi. Okurken gülmeye hazırlıklı olun :) * Braden..Uzun zaman aklımdan çıkmayacaksın.. Vuruldum be sana öküz ! :) Kitabı okuyunca öküz , geri zekalı , mağara adamı gibi kelimeleri duymaya hazırlıklı olun :) Çok eğleneceksiniz.. * Kitabın sonunda evlenmeleri benim için süpriz oldu . Hiç beklemiyordum böyle bir şey. Ve tek kelimeyle muhteşemdi. Okumayan herkese öneririm. * Küçük bir not : Ellie , sen ne tatlı birisin böyle. Çok kanım ısındı bu kıza. Okurken kendinizden geçeceğiniz ve bitirmek için sabırsızlanacağınız bir kitap. Kesinlikle tavsiye ederim.. * Ahh Braden. :) * Puanım 10 numara 5 yıldız :)
Baskı: Dublin Caddesi (On Dublin Street, #1)