
susan elizabeth phillips
kesinlikle 24 saatte okunan daha doğrusu kendini okutan kitaplardan. Son cümleye kadar hiç sıkılmadan merakım azalmadan okudum . Gelelim kitabımızın ana karakterlerine - kendi güzelliğinin ve gücünün farkında olmayan bir kadın Gracie ve kendi yakışıklılığının fazlasıyla farkında vurdumduymaz, hovarda ve sorumsuz ( aslında öyle değil ) bir erkek Bobby Tom. Gracie pazar öğretmeni kıyafetleriyle gururlu dediğim dedik tehlike hissettiği zaman işini garantiye almak için arabanın parçalarını bile söken kadın :) BT elindeki imkanlar yüzünden şımarmış ta şımarmış ama ne sevimli bir şımarık <3 Birde yan karakterler var ki normalde o sayfalar okuyayım da geçsin dersin ama Suzy ( BT nin annesi ) ve Way Sawyer in aşkı insanın içini titreten türden . Bu kitapla ilgili tek sıkıntım elimdeki okunacak tek S.E.P buydu ve ben okuduğum için çok pişmanım .... Keyifli okumalar
Baskı: Kalbinde Bir Yer Aç (Chicago Stars, #2)