F
fndkkk

12.11.2013

8/10

çok ilginçti..okurken çoğu şeye yok artık dedim ama dönemin şartlarını göz önünde bulundurunca mantıklı geldi..tavsiye edilir..

Baskı: Bir Beslemenin Günlüğü