A
azarax

19.01.2014

7/10

güzel ama hep kendi haklı gibi yazmış. çoğu zaman röportaj yapılanlara hak verdim, acıdım, sevdim. kaldı ki yazarla aynı görüşte olmama rağmen.

Baskı: Üzümünü Ye Bağını Sor