
Çığlık (Fısıltı, #2)
becca fitzpatrick
10/10
Hala şoktayım.. Nora'nın babasının Hank olması ve Marcie ile kardeş olmaları tam bir skandal ! Bu kitap beni hayal kırıklığına uğrattı. Kitap boyunca Marcie ile Patch'in ilişkilerini okumak gerçekten zor dayandım , kitabı paralayacaktım nerdeyse. Nora ile Patch sahneleri o kadar azdı ki .. Ama bu demek oluyor ki kitap kötü . Kesinlikle hayır . İlk kitap gibi sürükleyici ve bir günde bitirdim. * Umarım 3.Kitap beni hayal kırıklığına uğratmaz . Bol bol Nora ve Patch sahneleri olur.
Baskı: Çığlık (Fısıltı, #2)