john saul
25.08.2012
Lise zamanı okumuştum. Şimdi okursam ne yorum yaparım bilmiyorum ama o zaman çok beğenmiştim. Güzel bir korkutmuş okurken :D
Baskı: Şeytanın Sağ Eli