O
Only

25.08.2012

8/10

Lise zamanı okumuştum. Şimdi okursam ne yorum yaparım bilmiyorum ama o zaman çok beğenmiştim. Güzel bir korkutmuş okurken :D

Baskı: Şeytanın Sağ Eli