T
TheVoice

21.11.2013

9/10

5 yıl kadar önce okuduğum bir kitaptı. Durdum ve düşündüm bu kitapta neler olmuştu diye. Sonra aklıma titanların elfler ile insanların peşinde oluşu geldi.Gerildiğim , çaresiz hissettiğim kitaplardan biriydi. Etkileyici anlatımıyla 7 kitabı 7 günde bitirdiğimi hatırlıyorum :) İlk kitaba aldanıp hızınızı yitirmeyin , ilerledikçe daha da güzelleşiyor.

Baskı: Ölüm Kapısı Serisi (2. Kitap): Elf Yıldızı