audrey niffenegger
21.11.2013
Beğenerek okuduğum , kurgusunuda çok sevdiğim tatlı bir romandı benim için. Filmi kitabıyla bayağı benzerlik gösteriyor ama sonunda oynama yapmışlar. Kitaptaki son çok daha güzeldi. Aşk, fantastik türünde güzel bir örnek kanımca.
Baskı: Zaman Yolcusunun Karısı