K
Kitapkurduu

23.11.2013

9/10

Kitabın sonunda gözyaşlarıma hakim olamamıştım.Kitaptaki en sevdiğim karakterlerden biri ölmemeliydi.Ağzım açık bir şekilde okudum!

Baskı: Baştan Çıkarılmış (Gece Evi, #6)