Y
Yıldız

25.11.2013

9/10

Çok beüendiğim bir Tudor dönemi kitabıydı.. ama bu 7. Tudor'a ait bir dönem :) Rand harika bir erkekti ve okurken insanı yaralıyordu... İsabel ile tersliklere ait bit uyum tutturdular ve beni çok mutlu etti :)

Baskı: Majestenin Emriyle (The Three Graces #1)