sibel eraslan
03.12.2013
bu seriden okuduğum ilk kitaptı ve çok beğendim. Hz Meryem'i hiç böyle hayal etmemiştim yazar gerçekten çok hoş anlatmış. Diğerleriyle karşılaştırıldığında da (hz.hatice, hz.fatıma, hz.meryem) yine en güzeli bu derim.
Baskı: Nil'in Melikesi Hz.Asiye