F
FEYZA

03.12.2013

9/10

bu seriden okuduğum ilk kitaptı ve çok beğendim. Hz Meryem'i hiç böyle hayal etmemiştim yazar gerçekten çok hoş anlatmış. Diğerleriyle karşılaştırıldığında da (hz.hatice, hz.fatıma, hz.meryem) yine en güzeli bu derim.

Baskı: Nil'in Melikesi Hz.Asiye