kim vogel sawyer
05.12.2013
kapağına ve adına bakıldığında pek tercih etmediğim kitaplardan olmasına karşın beklentilerimin üstünde çıkan bi kitap oldu..merakla ve severek okudum ,tavsiye ederim.. aa birde cep boyunu sakın almayın..kesinlikle.. :)
Baskı: Umut Dolu Bir Kalp