yakup kadri karaosmanoğlu
07.12.2013
Evde senelerdir durur ama ben bu Türk klasiğini çok geç okumuşum gerçekten.Yazar, halkın o durumdaki halini gerçekten çok güzel yansıtıyor. Bence, siz de geç kalmadan okuyun derim
Baskı: Yaban