Kamyon
Kamyon

sabahattin ali

8/10

Ödev olarak uzun zaman önce okumuştum. ödev olduğu için pek hoşuma gitmemişti o zamanlar. şu an tekrar bulursam okuyacağım. gerçekten güzel hikayelerdi diye düşünüyorum

Baskı: Kamyon