
Ben, Hiçbir Şey
aytuğ akdoğan
T
TalipUysal07
08.12.2013
1/10
Şaka gibi. Okumaya değmez. Sanırım pişman olduğum tek kitap bu okuduğum.
Baskı: Ben, Hiçbir Şey

aytuğ akdoğan
08.12.2013
Şaka gibi. Okumaya değmez. Sanırım pişman olduğum tek kitap bu okuduğum.
Baskı: Ben, Hiçbir Şey