
Kalbin Karanlık Irmakları
dean r. koontz
K
Kanashii Uchiha
01.04.2012
7/10
En güzel kitaplarından biri olmasa da akıcı dili ve merak ettiren kurgusu güzeldir.Sonunun benim beklentilerimi karşılamayışı (ya da dünyanın ilerlemiş olması sebebiyle diyebiliriz (: )diğer okuyup beğendiğim romanlarından sonra gelir aslına bakarsanız. Üst sıralarda olmasada heyecan düzeyi yoğundu sıkmadı. ^^
Baskı: Kalbin Karanlık Irmakları