n. h. kleinbaum
09.12.2013
Kurgu ve üslup olarak on numara diyebileceğim kitap. Okuduğum baskısından(1) kaynaklı olduğunu düşündüğüm yazım hataları çok fazlaydı..onun dısında çok akici ve guzel bir kitap..
Baskı: Ölü Ozanlar Derneği