kristin harmel
10.12.2013
Çok güzel bir kitap .Okurken kendinizi romanın içindeki karakterlerden biri gibi hissedebiliyorsunuz.Etkileyici bir aşk hikayesi ve daha birçok şey anlatılıyor.Okumadan önce La vita e bella filmini izlemenizi de öneririm.
Baskı: Gökyüzünde Yıldızlar Parladıkça