
Apollyon (Melez Sözleşmeleri, #4)
jennifer l. armentrout
E
elmasekeri94
11.12.2013
9/10
Allahım!1!Bi kitap bu kadar mı muhteşem olabilir hele hele aiden ölürüm sana ben yaa :D Bu kitapta sethin hiç görünüşte yoktu bu benim için süper bişeydi yaa çünkü hep aidenla alex vardı ayy ölürüm ben onlara <3 Dünyada savaş çıkıyo aidenle alex arkada işi pişiriyo hiçte geriye kalmıyolar hee :D asdfghj Ve bi kitabın sonu bu kadar mı güzel heyecanlı biter çook merak ettiğim sorulardan birkaçıda şunlar: Aidenla marcus iyi mi? Arese ne oldu? Seth ne yapcak?? Ah ahh bi an önce 5. kitap çıksada maceraya kaldığımız yerden devam etsek <33 :DDD
Baskı: Apollyon (Melez Sözleşmeleri, #4)