E
elmasekeri94

11.12.2013

9/10

Allahım!1!Bi kitap bu kadar mı muhteşem olabilir hele hele aiden ölürüm sana ben yaa :D Bu kitapta sethin hiç görünüşte yoktu bu benim için süper bişeydi yaa çünkü hep aidenla alex vardı ayy ölürüm ben onlara <3 Dünyada savaş çıkıyo aidenle alex arkada işi pişiriyo hiçte geriye kalmıyolar hee :D asdfghj Ve bi kitabın sonu bu kadar mı güzel heyecanlı biter çook merak ettiğim sorulardan birkaçıda şunlar: Aidenla marcus iyi mi? Arese ne oldu? Seth ne yapcak?? Ah ahh bi an önce 5. kitap çıksada maceraya kaldığımız yerden devam etsek <33 :DDD

Baskı: Apollyon (Melez Sözleşmeleri, #4)